Technologie & Innovatie
In 2014 startte Thijs NextportChina, een digital full-service bureau gericht op de Chinese markt, toen als de eersten in de Benelux. Nu is dit bureau uitgegroeid tot hét go-to agency voor bedrijven die hun Chinese doelgroep willen bereiken. Voor klanten als Nutricia, Schiphol, DSM en De Bijenkorf ontwikkelen 14 professionals creatieve campagnes op een verscheidenheid aan Chinese online kanalen zoals Baidu, Sina Weibo, Douyin en WeChat. Thijs gaat vertellen hoe WeChat werkt en aan de hand van cases stilstaan bij hoe bedrijven de app in kunnen zetten als branding- en promotietool. Na deze presentatie zult u beter begrijpen waarom het leven van meer dan een miljard Chinezen inmiddels vervlochten is met WeChat!
In 2014 startte Thijs NextportChina, een digital full-service bureau gericht op de Chinese markt, toen als een van de eersten in de Benelux. Nu is dit bureau uitgegroeid tot hét go-to agency voor bedrijven die hun Chinese doelgroep willen bereiken. Voor klanten als Nutricia, Schiphol, DSM en De Bijenkorf ontwikkelen 14 professionals creatieve campagnes op een verscheidenheid aan Chinese online kanalen zoals Baidu, Sina Weibo, Douyin en WeChat. Thijs gaat vertellen hoe WeChat werkt en aan de hand van cases staat hij stil bij hoe bedrijven de app in kunnen zetten als branding- en promotietool. Na deze presentatie zult u beter begrijpen waarom het leven van meer dan een miljard Chinezen inmiddels vervlochten is met WeChat!
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.
Foto's: ©Thijs van der Toom