Donderdag 14 februari 2019

Business & Management

Audrey van Ham

De perceptie van erotiek in de markt

Tijdens deze avond, die in het teken staat van de liefde, spreekt Audrey van Ham, CEO van Christine le Duc over de sector, maar ook over de toekomst van online en offline sales en marketing.

De retailsector verandert enorm snel en zij heeft hier veel vernieuwende ideeën over.
Daarnaast geeft zij als jonge ambitieuze CEO van een internationaal bedrijf haar visie op de markt .

Zij gaat in op het businessmodel van haar bedrijf, de uitdagingen in het op vrouwen gerichte assortiment. Ook beschouwt zij de perceptie van erotiek in de markt en geeft zij een beeld van haar toekomstvisie. Christine le Duc is een erotisch merk, maar Audrey van Ham ziet dat niet als iets expliciets. Zoals zij in een interview met FD zegt: 'Dit is gewoon business'.

Nodig je Valentijn uit voor deze bijzondere avond met een romantisch tintje. Ontvangst met roze bubbels en voor de dames is er een kleine attentie.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: Archief Koninklijke IGC

← vorig evenement volgend evenement →