Dinsdag 13 april 2010

Business & Management

Loek Hogenhout

De Klant is Koning - Devaluatie van het Koningschap

Aan de hand van schokkende en komische voorbeelden zal Loek Hogenhout ons laten zien hoe centraal de klant echt in ons denken en handelen staat! Er wordt veel gepraat over het centraal stellen van de klant, maar wat wordt er nu eigenlijk aan gedaan. In het aansluitende debat zullen we over de oorzaak van de verloedering van het klantgericht denken bediscussiëren en tot praktische oplossingen komen om de klant zijn koningschap terug te geven.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: ©Loek Hogenhout

← vorig evenement volgend evenement →