Marketing & Communicatie
Door de heer John Resink, founder/managing partner of CEMC, the added value partners. Elk mens is een merk, elk merk een mens. Hoe wil jij graag gezien worden? Wat zijn jouw kernassociaties, wat zijn jouw kernwaarden en hoe combineer je die met je functionele output. Welke rol speelt creativiteit hierin? Die uitdaging begint met een verlangen naar verandering en dat verlangen staat aan de wieg van een creatief proces: openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen, inspiratie uit uw dagelijkse omgeving halen. Maar hoe doet u dat nu in de praktijk? Hoe komt u los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouwt u dat inspirerende merk en creëert u echte merkbeleving? Op functionele output kun je en zul je altijd gekopieerd worden, maar een verbinding naar creativiteit blijft lastig. Maar niemand kan de manier waarop je je waarden (be)leeft, vertaald in de relatie naar collegae, afnemers en andere stakeholders kopiëren. Dicht bij jezelf blijven, kiezen voor authenticiteit en vernieuwing van binnenuit leidt tot herkenning, geloofwaardig gedrag, vertrouwen en daarmee voorkeur. Hoe creëer je echter een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? John nodigt je - in deze interactieve workshop - uit tot oorspronkelijk denken, met direct resultaat voor jezelf!'Een bijeenkomst over branding en hoe creativiteit daaraan kan bijdragen.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.
Foto's: Archief Koninklijke IGC ©John Resink CEMC