Donderdag 13 december 2018

Business & Management

dr. Anouar El Haji

Sneller en accurater dan ooit weten of je nieuwe product gaat slagen!

Captains of Industry zijn altijd op zoek naar het volgende product dat hun onderneming zal laten groeien en meer waarde zal creëren. Veylinx is snel de 'darling of the boardrooms' geworden met haar revolutionaire aanpak op het gebied van marktonderzoek.

Klanten zoals Unilever, Philips en Danone nemen graag Veylinx in de arm om hun volgende kassasuccessen te plannen. Door binnen een paar dagen te kunnen voorspellen of een product wel of niet zal slagen, kunnen bedrijven sneller groeien en missers voorkomen.

Oprichter Anouar El Haji vertelt op boeiende wijze hoe hij op het idee gekomen is en vertelt over het geheim van 'stemmen met je portemonnee'. Deze door AI gestuurde methode levert spectaculaire resultaten op! Veylinx voert inmiddels onderzoeken uit over de hele wereld voor A-merken. Voor meer informatie zie www.veylinx.com  

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: Archief Koninklijke IGC

← vorig evenement volgend evenement →