Technologie & Innovatie
Hoe kun je klanten via Social Media naar je toe laten komen in plaats van ze te moeten najagen. Geen "cold calls" meer maar alleen maar warme. Door een "Merk" te maken van jezelf en jouw business kun je dat bewerkstelligen. Vroeger duurde dat jaren; via mondreclame, goede referenties opbouwen, artikelen schrijven, lezingen geven enz. enz. Tegenwoordig kun je dat bereiken in 3-6 maanden door Social Media in te zetten. Vervolgens kun je de contacten naar je toe laten komen om in het echt te ontmoeten. Alleen zal je eerst goed moeten nadenken over wat je wilt uitzenden via Social Media. Dus niet zomaar losse berichten rondzenden zoals "ik drink een kopje koffie". Plaats dat dan in de context van je business, dus als je per se wilt twitteren dat je koffie drinkt, doe dan zoiets als "ik drink koffie met een man (of vrouw) en we zijn bezig een deal in elkaar te zetten". Hoe je precies Social Media gebruikt in de context van je business wordt verder uit de doeken gedaan.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.
Foto's: Archief Koninklijke IGC