Dinsdag 9 november 2010

Marketing & Communicatie

Marc Huijbregts

New marketing landscape and the participation economy

Het marketing landschap is in de afgelopen jaren sterk veranderd. Hoe succesvol te zijn met daadwerkelijk geintegreerde campanges en de strategische rol van internet.
Provocaties, statements, strategische kaders en creatieve cases zorgen voor een inspirerende avond. Hierbij worden bekende en minder bekende voorbeelden gebruikt van een groot aantal bekende merken als o.a. BurgerKing, Toyota, CocaCola, T-mobile en Nike.








De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: ©Marc Huijbregts

← vorig evenement volgend evenement →