Dinsdag 14 september 2010

Marketing & Communicatie

Jelmer van der Meulen

Onbewuste merkenstrijd

Door Jelmer van der Meulen, Identiteits- en Merkstrateeg bij Synergie en schrijver van "Battle of the brands" in Marketing Tribune

Samen met onderzoeksbureau MindWorld verzamelde Synergie de afgelopen jaren ruim 150.000 spontane associaties van 25.000 consumenten over zo'n 170 merken. Welke merken winnen de strijd in het brein van de consument en waarom? Hoe voer je als merkeigenaar deze strijd? In deze interactieve sessie insights en learnings uit diverse branches (automotive, retail, financials en en FMCG).

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: ©Jelmer v.d. Meulen

← vorig evenement volgend evenement →