Technologie & Innovatie
De presentatie van LinkedIn tijdens de ICT tafel van juni heeft veel belangstelling gekregen. Die avond stond LinkedIn centraal als middel om personeel te werven dan wel een baan te vinden. Een flink aantal deelnemers was echter benieuwd hoe je social media zoals LinkedIn nog meer kunt gebruiken, met name om meer business te doen. En wat betekent dat dan voor je bedrijf? Wat kunnen meer traditionele bedrijven zoals ABN Amro of Ahold leren van op social media gebaseerde organisaties zoals LinkedIn of AlbumPrinter? Marcel Heskes, strategy consultant bij Squarewise en Edo Povel, head of marketing solutions bij LinkedIn, presenteren de resultaten uit onderzoek naar de ervaringen en best practices op het gebied van social media bij een aantal toonaangevende Nederlandse ondernemingen.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.
Foto's: ©Marcel Heskes, ©Edo Povel